پیچ و مهره

پیچ و مهره آماد پیچ | پیشگام در صنعت پیچ و مهره تولید کننده پیچ و مهره-وارد کننده پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره آماد پیچ | پیشگام در صنعت پیچ و مهره تولید کننده پیچ و مهره-وارد کننده پیچ و مهره


پیچ و مهره
آماد پیچ | پیشگام در صنعت پیچ و مهره
تولید کننده پیچ و مهره-وارد کننده پیچ و مهره
021 - 55421898
021 - 55422748

  • ۰
  • ۰

فلنج

فلنج فولادی دارای یک گردن مخروطی است که شعاع این گردن در انتها با قطر لوله برابر و به آن جوش می شود. وجود این گردن باعث تقویت تحمل فلنج میگردد. این نوع فلنج برای تحمل فشارهای بالا و دماهای زیر صفر و همچنین بارهای نوسانی و ارتعاشی مناسب است. جهت اتصال به اتصالات جوشی یا نازل های تجهیزات و مخازن در دو نوع معمولی و بلند ساخته می شود. به علت ضخامت کافی در جاهائی که دما زیاد و تنش های برشی، فشاری و ارتعاشی وجود دارد بکار می روند. فلنج فولادی در انتها دارای گردن بوده و مشخصات آن در قسمت انتهای گردن با مشخصات لوله به آن جوش می شود یکسان است (از لحاظ قطر و ضخامت). این نوع فلنج دارای یک قسمت مخروطی (Tapered Hub) می باشد که ضخامت آن رفته رفته تا محل جوش لب به لب (Butt weld) با لوله کم می شود و این قسمت مخروطی باعث تقویت فلنج شده و در موقع عملیات نظیر تنش زدایی و امتحان جوش با اشعه ایکس و یا گاما صفحه فلنج را از قسمت گرم شده دور نگه می دارد. فلنج فولادی برای فشارهای بالا و دماهای زیر صفر و یا بسیار زیاد کاربرد دارد و برای تمام سرویس ها تا کلاس ۲۵۰۰ قابل استفاده است و بطور کلی نصب این نوع فلنج دارای کم ترین هزینه است و برای مکان هایی که تنش ضربه ای ، ارتعاشی و برشی زیاد است توصیه می گردد.

آماد پیچ تولید کننده پیچ و مهره استاد بولت فلنج انکربولت رول بولت  و وارد کننده پیچ و مهره  واشر پیچ hv پیچ 8.8  پیچ 10.9 با کاربرد در اسکلت فلزی (اسکلت فلزی پیچ و مهره)

  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • آماد پیچ

انواع فلنج

فلنج

فلنج چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی